Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради

Корисна література

Навчально-методичні посібники

На допомогу педагогу інклюзивної школи

О. В. Гаврилов  Особливі діти в закладі і соціальному середовищі

Миронова С. П. Основи   корекційної   педагогіки

Рібцун Ю. В. Корекційно-розвивальна  та  навчально-виховна  робота  з  дітьми  з фонетико-фонематичним  недорозвитком мовлення

Організація педагогічної реабілітації дітей - інвалідів

А. Луговський, М. Сварник, О. Падалка Реабілітаційний  супровід навчання  неповносправних  дітей

Програма ранньої педагогічної допомоги "Маленькі сходинки"

100 програм Кетрін Моріс для аутичних дітей

Островська К.О.  Аутизм: проблеми психологічної допомоги

Психолого-педагогічна  робота  з  дітьми,  схильними  до  прояву девіантної,  делінквентної  поведінки 

Діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі: початкова ланка(за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка)

Методичні рекомендації

Кірик М.Ю.,  Сусак О.С       Методичні рекомендації щодо організації та забезпечення навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів за індивідуальною та груповою формою

Виявлення та психологічна допомога дітям із розладами зі спектру аутизму в ДНЗ

Сєднєва В. О. Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку

Соціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

Сходинки адаптації дітей раннього віку

Методичні рекомендації щодо здійснення соціально-психологічного супроводу дітей та учнівської молоді з девіаціями поведінки

Методичні рекомендації щодо організації та проведення фізкультурної зарядки з учнями загальноосвітніх навчальних закладів

ТЕАССН структуроване навчання для дітей-аутистів

Корекційні вправи

Графічні диктанти

Збірник корекційних вправ для розвитку психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку

Система логопедичних завдань для  дітей дошкільної групи

Використання спеціальних психотерапевтичних ігор під час занять із аутистичною дитиною

Розвиток комунікативних здібностей дітей (заняття для дітей початкових класів)

Сенсорна гра як можливість встановлення контакту з аутистичною дитиною